Författare Ämne: Vilket städ?  (läst 759 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pekka

• Moderator
  • Antal inlägg: 1 121
  • Member of The Tankhat club of Sweden
Vilket städ?
« skrivet: mars 30, 2015, 10:29:33 »
Köpte en diverselåda på en auktion där detta städ kom med.
Jag tycker att det ser ut som ett HMH Standard Pedestal Vise...både när det gäller städet och när det gäller pedistalfoten.
Kan det stämma ??
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse

Utloggad ismo

• Antal inlägg: 9 118
  • Oooooaaaah!
SV: Vilket städ?
« Svar #1 skrivet: mars 30, 2015, 10:31:01 »
Säkert!...vad ville du ha?
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad jakob

• Antal inlägg: 1 600
« Svar #2 skrivet: mars 30, 2015, 10:37:51 »

Det kanske var exakt det han ville ha? Det FINNS dom som beställer rätt grejer från början.  :D

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #3 skrivet: mars 30, 2015, 10:39:49 »
Det kanske var exakt det han ville ha? Det FINNS dom som beställer rätt grejer från början.  :D

Mmm..men varför då undra? :haum:
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad Pekka

• Moderator
« Svar #4 skrivet: mars 30, 2015, 10:47:24 »
Tja...jag hade egentligen inte tänkt köpa något städ...i alla fall inte just nu, men så dök detta upp.
Jag trodde att jag hade koll på vilket städ det var, men var inte säker, men om jag kunde köpa det till ett anständigt pris så var jag berdedd att chansa.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #5 skrivet: mars 30, 2015, 10:53:25 »
Tja...jag hade egentligen inte tänkt köpa något städ...i alla fall inte just nu, men så dök detta upp.
Jag trodde att jag hade koll på vilket städ det var, men var inte säker, men om jag kunde köpa det till ett anständigt pris så var jag berdedd att chansa.

BRA köp om det var till ett anständigt pris...

https://www.google.se/search?q=HMH+Standard+Pedestal+Vise&biw=1024&bih=668&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nQ4ZVev1OMaNPJSjgMAC&ved=0CAYQ_AUoAQ

Utloggad Pekka

• Moderator
« Svar #6 skrivet: mars 30, 2015, 11:00:45 »
BRA köp om det var till ett anständigt pris...

https://www.google.se/search?q=HMH+Standard+Pedestal+Vise&biw=1024&bih=668&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nQ4ZVev1OMaNPJSjgMAC&ved=0CAYQ_AUoAQ
Om det är så att det kostar ca 3500:- nytt, så tycker jag att det var ett anständigt pris  :)