Författare Ämne: utförsälning loop  (läst 8979 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 569
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
SV: utförsälning loop
« Svar #40 skrivet: mars 02, 2010, 19:43:31 »
Vet inte ritkigt vad du fått höra nu Betis. Men hos Abu och Normark kan åtminståne jag beställa precis vad jag vill.

Från Normark exempelvis beställer jag bara isborrar och pirkar :P Inga problem där.

Jag tror du syftar på om man vill vara Pro-Dealer samt Premium-Dealer.

Då måste man ha ett visst sortiment och får då tillgång till en del varor som endast dessa dealers får sälja.

Men det är inget tvång. Dessutom måste man iallaf för abus deal (premium) ha haft deras sortiment x-antal år för att få lov att bli det.

Men som sagt det är ingenting som dessa leverantörer tvingar en att göra. Det går hur bra som helst att beställa ändå.
Ja litar på ditt ord, va jag hört så vill de fylla hela hyllorna, annars får du betala så mycket för grejerna att det inte går ihop.
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....

Utloggad Betis

• Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #41 skrivet: mars 02, 2010, 19:47:30 »
Faan att de inte va hela koncernen...... :appa2:
-Köp en Traditional!!!  Få en Grindsme på köpet!!

Utloggad jakob

• Antal inlägg: 1 637
« Svar #42 skrivet: mars 08, 2010, 09:28:22 »
Och nu har jag slutat mitt jobb åt Loop. Nu kan jag fiska med vad jag vill igen! :D :D

Utloggad ismo

• Antal inlägg: 9 311
  • Oooooaaaah!
« Svar #43 skrivet: mars 08, 2010, 10:16:37 »
Och nu har jag slutat mitt jobb åt Loop. Nu kan jag fiska med vad jag vill igen! :D :D

..var det pga. brutna avtal? :D ..stukad fot?
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad Ron

• Antal inlägg: 3 043
  • Allt som simmar är inte fina fiskar.
« Svar #44 skrivet: mars 08, 2010, 10:41:18 »

Menar du att det är så? Att man inte kan använda andra prylar som anställd L 8)  8) P-soldat?  :haum:
“A fishing pole is a stick with a hook at one end and a fool on the other.”

Utloggad Pekka

• Moderator
  • Antal inlägg: 1 127
  • Member of The Tankhat club of Sweden
« Svar #45 skrivet: mars 08, 2010, 12:05:00 »
Menar du att det är så? Att man inte kan använda andra prylar som anställd L 8)  8) P-soldat?  :haum:
Varför skulle det inte vara så..?? :haum:
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse

Utloggad jakob

• Antal inlägg: 1 637
« Svar #46 skrivet: mars 08, 2010, 13:14:27 »
Nej, inga brutna avtal. Bara korrekt uppsagda. :D Jag behöver all tid till den nya butiken vi ska starta i Umeå nu så jag har inte tid att fara land och rike runt längre.

Och jag har väl alltid valt själv vad jag fiskar med, ingen kan ju tvinga men det skulle se konstigt ut att använda andra grejer än det man har som jobb att rekommendera. :haum:
Inte förväntar jag mig att se Bauer med ett Guidelinespö så att säga..

« Senast ändrad: mars 08, 2010, 13:31:23 av jakob »

Utloggad Ron

• Antal inlägg: 3 043
  • Allt som simmar är inte fina fiskar.
« Svar #47 skrivet: mars 08, 2010, 14:32:06 »
Jag behöver all tid till den nya butiken vi ska starta i Umeå....

Blir ni Pro-Shop?  :nudge:

Och jag har väl alltid valt själv vad jag fiskar med, ingen kan ju tvinga men det skulle se konstigt ut att använda andra grejer än det man har som jobb att rekommendera. :haum:

Nej, det är lite skillnad på att tvinga och att förvänta. Det kan också vara skillnad mellan jobbet och privatlivet, men det kan kanske vara svårt (för andra) att hålla isär rollerna.
“A fishing pole is a stick with a hook at one end and a fool on the other.”

BB

• Gäst
« Svar #48 skrivet: mars 08, 2010, 15:07:56 »
Jag behöver all tid till den nya butiken vi ska starta i Umeå nu så jag har inte tid att fara land och rike runt längre.

Flytt till Ume eller?   :haum:

Utloggad Betis

• Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #49 skrivet: mars 08, 2010, 15:21:14 »
Nej, inga brutna avtal. Bara korrekt uppsagda. :D Jag behöver all tid till den nya butiken vi ska starta i Umeå nu så jag har inte tid att fara land och rike runt längre.

Ja önskar dig all lycka på vägen å som du säger själv, inget ont som inte har något gott med sig. :D ;)

BB

• Gäst
« Svar #50 skrivet: mars 08, 2010, 15:44:37 »
Citera
Nej för helvete!!!

Tänkte väl! 
Jag hör ju själv hur det låter nu...  ;D