Författare Ämne: Boxers Kund-"service"  (läst 1374 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 569
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
Boxers Kund-"service"
« skrivet: februari 15, 2012, 11:18:30 »
Nu är det snart dax för oss kunder att organisera oss mot alla dessa jävla försäljares lurendrejerikontrakt!!!! :loopis: :loopis:
Min svärmor hade Boxer och så flyttade hon till helt annan ort där de hade kabel.
Då ville hon säga upp det här för det funkade ju inte alls.
Då lurade de i henne att det skulle funka med en sån där bordantenn å svärmor som inte är allt för skärpt gick klart på de där å blev då inkörd i nåt jävla kontrakt som verkar helt omöjligt att bli av med!!! :loopis: :doh:

Frugan började ringa strax efter nyår och har varenda gång blivit lovad att skiten ska vara borta men svärmor får hela tiden räkningar och en massa påminnelser.

Så jag ger Boxer  :loopis: :loopis: :loopis: :loopis: :loopis: utav  :loopis: :loopis: :loopis: :loopis: :loopis:
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....

strömmen

• Gäst
SV: Boxers Kund-"service"
« Svar #1 skrivet: februari 15, 2012, 11:44:53 »
Jävligt dålig stil. Borde vara rottingstraff på att lura gamla människor.

Utloggad ismo

• Antal inlägg: 9 311
  • Oooooaaaah!
« Svar #2 skrivet: februari 15, 2012, 11:48:03 »
Jävligt dålig stil. Borde vara rottingstraff på att lura gamla människor.

ABSOLUT! :yes: ..i ett helt j-vla år,..varje helg.
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad Betis

• Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #3 skrivet: februari 16, 2012, 12:11:46 »
Nu har Svärmor fått ett brev där det står att kontraktet är avslutat, hoppas de nu är över......

Utloggad Betis

• Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #4 skrivet: februari 16, 2012, 12:21:44 »
För ett år sedan så var det en sån där telefonförsäljare som lurade på min dotter något som kallades för gratis men som sedan flera månader senare förvandlades till nåt som kostade tre-fyra tusen inte fungerade och var näst intill omöjligt att göra sig av med.

Det enda vi hade å bita i var försäljarens handskrivna text i hörnet på kontraktet.

När ungarna är små så får man varna dom för fula gubbar med karamellpåsar å söta kaniner, när de blir äldre får man varna dom för fula gubbar med mobiler , I-phones och androider..... :zero:

Utloggad Torneus

• Antal inlägg: 904
« Svar #5 skrivet: februari 16, 2012, 14:14:19 »
Telefonsäljare är ett elände. Ibland lurar dom även företaget dom jobbar åt.
Ringer någon sig förbi NIX så blir det.
 -nej, nej, nej klick
Förbjud skiten.
Det märkliga är att lagstiftarna inte kan skilja på telefonförsäljning där kunden själv ringer upp
och det fall då en säljare ringer hem till folk.
Snart är det midsommar, då vänder det

Utloggad Betis

• Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #6 skrivet: februari 16, 2012, 14:42:23 »
Den som lurade min dotter var alltså en som stod på gatan å sålde telefoner och abonnemang. :betis:

För nåt år sedan så var det snack i radion om polisen i Stockholm som utvisade romer för att de höll på med tiggeri, de hittade nån lag från femtitalet och lyckades på nåt vis skicka iväg dessa fattiga stackars jävlar till förtryck och fattigdom.
Men telefonförsäljare, frireligösa och annat löst folk går det tydligen inte göra ett skit åt!!!

LP

• Gäst
« Svar #7 skrivet: februari 16, 2012, 15:06:51 »
Ett vänligt -"NEJ TACK!!" följt av att man slänger på luren i örat brukar fungera!  :D

Gör det inte det så kör man tvärt om, när de ringer och presenterar sig så svarar man -"Jamen vad bra att du ringde, du förstår att det är så att jag säljer pensionsförsäkringar, och jag ser här på datorn att du inte kommer att få det speciellt bra på ålderns höst, MEN var lugn, jag har en alldeles fantastiskt produkt att erbjuda, om du bara hänger kvar i luren...."

De brukar inse ganska snabbt då att det inte är lönt att ringa mer... :looney:

Utloggad Betis

• Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #8 skrivet: februari 16, 2012, 15:12:35 »
Ett vänligt -"NEJ TACK!!" följt av att man slänger på luren i örat brukar fungera!  :D

Gör det inte det så kör man tvärt om, när de ringer och presenterar sig så svarar man -"Jamen vad bra att du ringde, du förstår att det är så att jag säljer pensionsförsäkringar, och jag ser här på datorn att du inte kommer att få det speciellt bra på ålderns höst, MEN var lugn, jag har en alldeles fantastiskt produkt att erbjuda, om du bara hänger kvar i luren...."

De brukar inse ganska snabbt då att det inte är lönt att ringa mer... :looney:
Man skulle kanske även sätta sig å snacka med dom.
Intresserad som fan å många frågor om olika alternativ å så.
I typ två-tre timmar å sen lik förbannat inte köpa nåt av dom. ;D

Utloggad Torneus

• Antal inlägg: 904
« Svar #9 skrivet: februari 16, 2012, 15:20:20 »
Man skulle kanske även sätta sig å snacka med dom.
Intresserad som fan å många frågor om olika alternativ å så.
I typ två-tre timmar å sen lik förbannat inte köpa nåt av dom. ;D
jag har några bekanta som bara lägger telefonen åt sidan och låter säljaren prata med bordet.
Snart är det midsommar, då vänder det