Författare Ämne: Ismos fiskedagbok..  (läst 87507 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ismo

• Antal inlägg: 9 306
  • Oooooaaaah!
SV: Ismos fiskedagbok..
« Svar #800 skrivet: september 30, 2017, 17:11:30 »
Du ljuger sämre än sämst! :p
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad rifle

• Antal inlägg: 1 971
  • Hårdrockare med flugspö!
    • http://www.rocket-roll.com/
« Svar #801 skrivet: september 30, 2017, 17:15:49 »
Hmm det är så jag minns det. Hur minns du det?
What time is it? It´s time to rock not yet!

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #802 skrivet: oktober 01, 2017, 20:05:48 »
Hmm det är så jag minns det. Hur minns du det?

;D
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #803 skrivet: juni 20, 2018, 09:02:50 »
Skall jag aktivt fiska efter Lax i år?..NÄÄÄ :nono:...är less på skiten! Har knappt sett åt den sista åren...sur pestsmittad Lax. Öring? JA! Harr ? JA! :yes:

Utloggad rifle

• Antal inlägg: 1 971
  • Hårdrockare med flugspö!
    • http://www.rocket-roll.com/
« Svar #804 skrivet: juni 20, 2018, 10:15:43 »
Det viktiga är att Westrina i sin tillvaro och njuta, inte vilken art man jagar  :tadaa:
What time is it? It´s time to rock not yet!

Utloggad MADMOOSE

• Moderator
  • Antal inlägg: 1 360
« Svar #805 skrivet: juni 20, 2018, 10:56:53 »
Skall jag aktivt fiska efter Lax i år?..NÄÄÄ :nono:...är less på skiten! Har knappt sett åt den sista åren...sur pestsmittad Lax. Öring? JA! Harr ? JA! :yes:

Du har sett ljuset! Var hälsad min son!  :angel:

Skaran växer.... :grupp:

VVL  :lumber:

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 555
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #806 skrivet: juni 21, 2018, 06:41:11 »
Nä skit i de där dioxinfiskarna. Lyft luren å ring Erik. Dra sen iväg till ( du vet var) å dra en 2 kilos harr på puppan.
Å Erik kan både tända en brasa, koka kaffe å fiska. Dessutom väldigt sugen att återupptäcka detta småvatten. :yeah:
Sätt fart nu å tänk på en annan jävel som får sitta kvar här nere i värmehelvetet.
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #807 skrivet: juni 21, 2018, 06:43:20 »
Nä skit i de där dioxinfiskarna. Lyft luren å ring Erik. Dra sen iväg till ( du vet var) å dra en 2 kilos harr på puppan.
Å Erik kan både tända en brasa, koka kaffe å fiska. Dessutom väldigt sugen att återupptäcka detta småvatten. :yeah:
Sätt fart nu å tänk på en annan jävel som får sitta kvar här nere i värmehelvetet.

Så är det...finnes en Jokk jag allt för sällan besökt!..en tipsar om den..men är aldrig själv där.. :haum:

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #808 skrivet: juni 21, 2018, 08:31:53 »
Det roliga med Jokken är....! En får inga mängder med Harr...som många sörläningar vill!..en får kämpa lite..men belöningen kan vara guld värd..Lite kämpa & tur hör till spelet. :hmm:

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 555
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #809 skrivet: juni 21, 2018, 15:35:21 »
Det roliga med Jokken är....! En får inga mängder med Harr...som många sörläningar vill!..en får kämpa lite..men belöningen kan vara guld värd..Lite kämpa & tur hör till spelet. :hmm:
Åja, så svårt är där nog inte. Iaf inte om man tänker på vilken fin harr Erik fick när han var där och bara provade lite.
Just den dagen var det ju skitväder å svinkallt.
Tänk om ni åker dit nu vid midsommartid en dag när det kläcker lite. :yeah:
Oavsett, värt å prova är det.
Å jag hade gärna följt med.
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....