Författare Ämne: D I A M A N T...  (läst 9640 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ismo

• Antal inlägg: 9 287
  • Oooooaaaah!
SV: D I A M A N T...
« Svar #40 skrivet: december 07, 2015, 13:12:55 »
Gu vad mycket skit ni skriver..... :-X
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad jakob

• Antal inlägg: 1 636
« Svar #41 skrivet: december 07, 2015, 13:13:55 »
Men attsingen inte ska den användas till det! Man ska signalera då spiten är slut och påvisa nödläget.

Samma sak där. "HIRVEN KUUUUK ÄR EN DYYYYR GUUULD!!!!"
Universalläte från en finne.  :yeah:

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 530
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #42 skrivet: december 07, 2015, 13:14:20 »
Japp, en gigantisk Rambokniv och en redig tuta. Det finns smidigare grejer.... ::)
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....

Utloggad jakob

« Svar #43 skrivet: december 07, 2015, 13:15:50 »
Men attsingen inte ska den användas till det! Man ska signalera då spiten är slut och påvisa nödläget.

Haha, fan, jag fick en skrattattack när jag såg framför mig en redlös finne med tom flaska och bister min som tutar med larmet och pekar mot flaskan.  :rofl:

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #45 skrivet: december 07, 2015, 13:20:48 »
Haha, fan, jag fick en skrattattack när jag såg framför mig en redlös finne med tom flaska och bister min som tutar med larmet och pekar mot flaskan.  :rofl:

Du skådade ditt inre!!!.... :D
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad Helljammer

• Antal inlägg: 1 228
« Svar #46 skrivet: december 07, 2015, 13:22:32 »

Honom har jag träffat vid Kautokeinoelva. Han var först strängt upptagen med att försöka fälla ihop ett teleskopspö större delen av eftermiddagen för att därefter lägga sig att sova halvvägs inne i sin campingstuga, med tröskeln i höjd med ungefär låren. Han saknade dock tuta och fick skrika åt flaskan i frustration mot att den tagit slut lite tidigare än beräknat. :hmm:
Roslagen är ju bara något som Evert Taube ljugit ihop i fyllan, precis som Argentina!

Utloggad jakob

« Svar #47 skrivet: december 07, 2015, 13:25:08 »
Honom har jag träffat vid Kautokeinoelva. Han var först strängt upptagen med att försöka fälla ihop ett teleskopspö större delen av eftermiddagen för att därefter lägga sig att sova halvvägs inne i sin campingstuga, med tröskeln i höjd med ungefär låren. Han saknade dock tuta och fick skrika åt flaskan i frustration mot att den tagit slut lite tidigare än beräknat. :hmm:

Var det Ismo måntro?  :haum:

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #48 skrivet: december 07, 2015, 13:28:24 »
Var det Ismo måntro?  :haum:

NEJ!...men du i ditt sista tillstånd :yeah:

Utloggad jakob

« Svar #49 skrivet: december 07, 2015, 13:29:56 »

NEJ!...men du i ditt sista tillstånd :yeah:

Ja. det lät som han beskrev en rätt normal förfest faktiskt.  :yeah:

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #50 skrivet: december 07, 2015, 13:31:43 »
Ja. det lät som han beskrev en rätt normal förfest faktiskt.  :yeah:

Ja..det är tur att allt är privat!... :)

Utloggad jakob

« Svar #51 skrivet: december 07, 2015, 13:44:34 »

Ja..det är tur att allt är privat!... :)

Vill du följa med mig till Polen?  :D

Utloggad Helljammer

« Svar #52 skrivet: december 07, 2015, 13:58:37 »
Roslagen är ju bara något som Evert Taube ljugit ihop i fyllan, precis som Argentina!

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 530
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #53 skrivet: december 07, 2015, 14:03:14 »
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/jamtland/lansbo-kravde-staten-pa-114-miljarder

apropå diamanter.
Vilket korrumperat rättsystem vi har. :loopis:
Tingsrätten tyckte hans krav va orimliga. :o
« Senast ändrad: december 07, 2015, 14:17:50 av Betis »
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....

Utloggad Henka

• Administratör
  • Antal inlägg: 8 163
  • Våga vägra!
    • Min presentation
« Svar #54 skrivet: december 07, 2015, 14:07:07 »
Bilder att minnas :)
2014   2010
2013   2009
2012   2008
2011   2007

Utloggad Henka

• Administratör
  • Antal inlägg: 8 163
  • Våga vägra!
    • Min presentation
Bilder att minnas :)
2014   2010
2013   2009
2012   2008
2011   2007

Utloggad Helljammer

« Svar #56 skrivet: december 07, 2015, 15:36:29 »
OM ÅRET ;D ;D ;D

Det är väl en rimlig summa med tanke på att han både löst gåtan om atlantis, om ariernas uppkomst och herravälde över nordeuropa samt upptäkt  islam, kristendomens och judendomen.

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #57 skrivet: december 07, 2015, 15:39:29 »
Det är väl en rimlig summa med tanke på att han både löst gåtan om atlantis, om ariernas uppkomst och herravälde över nordeuropa samt upptäkt  islam, kristendomens och judendomen.

Tror nog det är bäst att satsa på stort..för att få lite... ;D :hmm:

Tror nog det funkat i USA!!... :sowhat:

Utloggad Helljammer

« Svar #58 skrivet: december 07, 2015, 15:50:41 »
Var inblandad i en liten kommunal process där samme man krävde kommunens miljöförvaltning på åtskilliga hundtratusentals kronor för att vi tvångsskrotat hans Volvo 340 som han parkerat (under ganska många år) på kommunens mark,  ja så pass att däcken var borteroderade och det växte upp buskar under huven på bilen. Trots ett flertal brev med uppmaningar om att ta bort bilen från kommunens mark så gjordes detta ej och bilen skrotades av kommunens tjänsteman. Den hade dock enligt ägaren ett affektionsvärde på åtskilliga hundratusentals kronor och var på många sätt alldeles unik och en klenod.

Utloggad ismo

• Oooooaaaah!
« Svar #59 skrivet: december 07, 2015, 15:56:08 »
Var inblandad i en liten kommunal process där samme man krävde kommunens miljöförvaltning på åtskilliga hundtratusentals kronor för att vi tvångsskrotat hans Volvo 340 som han parkerat (under ganska många år) på kommunens mark,  ja så pass att däcken var borteroderade och det växte upp buskar under huven på bilen. Trots ett flertal brev med uppmaningar om att ta bort bilen från kommunens mark så gjordes detta ej och bilen skrotades av kommunens tjänsteman. Den hade dock enligt ägaren ett affektionsvärde på åtskilliga hundratusentals kronor och var på många sätt alldeles unik och en klenod.

& ....?